معرفی موبایل ها

معرفی موبایل ها
مرجع گوشی موبایل 
ÞÇáÈ æÈáǐ
äæíÓäϐÇä
áíä˜ ÏæÓÊÇä

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان معرفی موبایل ها و آدرس goushi.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





daryaft

Sony Xperia U سونی
 
مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 110 گرم
پردازنده: Dual-Core Cortex-A9, STE U8500 Chipset 1GHz
حافظه: حافظه داخلی 8192 مگابایت و حافظه‌ی در دسترس کاربر 4096 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع LED-Backlit LCD - اندازه 3.5 اینچ - 480 × 854
دوربین: 5.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه v2.3 (Gingerbread), Planned Upgrade to v4.0 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1320 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 260 ساعت - زمان مکالمه 6:36 ساعتطراحی و ساخت
بدون شک طراحی و ظاهر گوشی Sony Xperia U یکی از نقاط قوت آن است زیرا بدنه زاویه دار آن اگر چه از جنس پلاستیک ساخته شده است، اما زیبا و در عین حال بسیار مقاوم است. یکی از قسمت‌هایی که بیش از همه جلب نظر می‌کند پوشش قابل تعویض قسمت انتهای گوشی است. رنگ‌های متنوع این پوشش امکان انتخاب رنگ دلخواه را متناسب با علاقه شخصی به کاربر می‌دهد و نور پس زمینه نوار شفاف قرار گرفته در بالای این قسمت، متناسب با رنگ این پوشش تغییر می‌کند. این طراحی بسیار زیبا و در عین حال جوان پسند است.

در قسمت پایین صفحه نمایش 3.5 اینچی این گوشی سه دکمه لمسی قرار دارند که می‌توان از آن‌ها برای دستیابی به قسمت‌های مختلف رابط کاربری استفاده کرد. این دکمه‌ها توسط سه نقطه مشخص می‌شوند و آیکون آن‌ها بر روی نوار شفاف پایین دکمه‌ها قابل مشاهده است. نور پس زمینه این نوار شفاف متناسب با تم انتخاب شده برای گوشی تغییر می‌کند و خصوصا در شب جلوه زیبایی به آن می‌دهد. دوربین دوم VGA به همراه سنسور مجاورت در بالای صفحه نمایش جای گرفته‌اند. در لبه سمت چپ پورت micro USB و محل قرار گیری سیم کارت قرار دارند که برای قرار دادن سیم کارت باید قاب پشت گوشی را برداشت. در لبه سمت راست این دستگاه نیز دکمه کم و زیاد کردن صدا به همراه دکمه پاور/قفل و کلید شاتر دوربین تعبیه شده‌اند و به دلیل طراحی مناسب این دکمه‌ها، فشردن آن‌ها به آسانی امکان پذیر است. در لبه بالایی گوشی نیز جک هدفون 3.5 میلی متری و دومین میکروفون آن (برای کاهش نویز) تعبیه شده‌اند و میکروفون اصلی این دستگاه نیز در لبه پایینی قرار دارد. دوربین 5 مگاپیکسلی، فلاش LED و بلندگوی این گوشی نیز در پشت آن قرار دارند.

صفحه نمایش
صفحه نمایش 3.5 اینچی Sony Xperia U از نوع LCD است و قادر است تصاویر را با دقت 480x854 پیکسل نمایش دهد. در این صفحه نمایش از موتور پردازش تصویری Bravia Engine استفاده شده است و برای محافظت بیشتر یک پوشش محافظتی ضد خش نیز بر روی آن قرار گرفته است. اگرچه اندازه این صفحه نمایش چندان بزرگ نیست اما به طور کلی کیفیت تصاویر بر روی آن مناسب بوده و کنتراست، میزان روشنایی، غلظت رنگ‌ها و زوایای دید آن خوب هستند و به دلیل تراکم پیکسلی بالا (280 پیکسل در هر اینچ) حتی کوچک‌ترین جزئیات نیز کاملا واضح و مشخص به نظر می‌رسند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 شهريور 1392 ] [ 13:1 ] [ مهران ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
ÏÑÈÇÑå æÈáǐ

سلام.امیدوارم ازاین وبلاگ خوشتون بیادمن این وبلاگوواسه این درست کردم تاشما بیایدوگوشی موردنظرتونو پیداکنید.
ÂÑÔíæ ãØÇáÈ
خرداد 1393
ارديبهشت 1393 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 شهريور 1392
Çã˜ÇäÇÊ æÈ

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 1133
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1